Få styr på tidsregistrering med Hybriteam

Efter seneste opdatering til version 1.1, er der nu implementeret tidsregistrering i Hybriteam.

Det betyder at I, som virksomhed, kan leve op til de kommende EU regler, der kræver tidsregistrering for alle medarbejdere i EU.

I Danmark træder loven i kraft pr. 1. juli, men det er en god idé at begynde at inkorporere det i Jeres medarbejderes dagligdag allerede nu, da Jeres medarbejdere så kan få det ind i deres daglige eller ugentlige rutine.

Med denne første implementering, kan man indrapportere sin tid, og en admin i teamet kan godkende indmeldt tid.
Har man PRO løsning, kan man indrapportere tid på projekt niveau, ligesom admins kan administrere hvilke projekter der er i virksomheden, og hvilke medarbejdere der er i diverse projekter.

Snart vil der komme advarsler, hvis en medarbejder står til at overtræde de gældende regler for arbejdstid i EU, herunder;

  • 11 timers reglen: En medarbejder skal have 11 timer fri på et døgn, altså må man maksimalt arbejde 13 timer i døgnet.
  • 48 timers uge reglen: Set over de sidste 4 måneder, må en medarbejder i gennemsnit ikke overstige 48 timers arbejde pr uge. Ferie uger tæller ikke gennemsnittet ned.
  • 1 ugentlig fridag: Medarbejde må maksimalt arbejde seks dage om ugen.

Feedback er mere end velkommen

I modsætning til mange andre platforme, er hver en bruger virkelig vigtig for Hybriteam. Så hvis der er de mindste bekymringer, ris eller ros, er du yderst velkommen til at melde tilbage, enten via Base Software Sociale medier, til Hybriteam Social Medier, gennem Support løsningen i Hybriteam eller direkte til grundlægger af Base Software, Mike Jensen.

Står man og skal bruge en løsning til flere brugere, end der pt er mulighed for på platformen, så er man også velkommen til at række ud.

For de mindre teams er der altså, med Hybriteam, mulighed for en gratis løsning til det kommende krav om tidsregistering.
Blot opret et team, invitér dine kolleger eller medarbejdere, og hav op til ti i teamet i den gratis løsning.